tisdag, maj 20, 2008

Ny hang-up

Grönt te, knäckebröd och svart tapenade. Mums! En annan god sak: varm banan med smält choklad och glass. Eller min nya frukost: filsmoothie. Nyttigt? äh, det skiter jag i. Det är ju gott!!

Konstigt det där med hang-ups när det gäller mat. åtminstone när det gäller mig. I några veckor kan jag fullkomligt Älska nåt för att sen må illa när jag ser det typ. Fetaost har jag fått lite svårt för. Men det brukar gå över. Snart blir det nog hang-up på fetaost igen. Fish n chips hade jag hang-up på i Australien ett tag. Luke blev tokig. Vegemitemacka med apelsinjuice har också haft sin tid. Sushi. Där har vi en klassisk hang-up. Eller det kanske inte är hang-ups? Det kanske är mer som ett beroende. Som gör att man föräter sig på vissa saker. Skit samma. Nu återgår jag till min tapenadeknäckis.

Inga kommentarer: