torsdag, juni 24, 2010

Kommentarer

Jag har räknat ut att de kommentarer jag har fått i denna blogg kan vara väldigt värdefulla. Mycket mer värdefulla än vad jag trodde. Naturligtvis är de helt underbara små hälsningar från fantastiska personer. Men de är också en tidsstämpel. I samband med att jag försöker söka visa för Australien så ska man ha en massa "bevis" för att man har varit tillsammans. Min blogg startade jag snart efter att jag och Luke först träffats och således finns genom åren olika bevis på att jag träffat Luke, rest med Luke, tänkt på Luke, pratat med Luke på skype. Osv. En blogg kan man ju fejka. Men inte kommentarerna väl? På så vis blir den ju ett slags bevis. Eller en dagbok i alla fall. Alltid något.

Nu ska jag gå ut i köket och dela hushållssysslorna lika. En fråga i formuläret, hur man delar dessa sysslor alltså. Osäker på vad som är rätt svar. Alltså, vad är det de vill höra?

Inga kommentarer: