torsdag, oktober 11, 2007

mmm kött :)

Har precis mumsat i mig en fantastisk middag. Själv. Fast det är ju inte så farligt tycker jag. Är ju ändå Ohamn, å ingen jag känner med mig. O hungirg blir man ju även här! Hur som helst. När jag kliver in på restaurangen så säger jag att jag vill äta. Själv? Undrar de. Mmmm. Faktiskt. Sen sätter jag mig ner i ett hörn. Helt avskilld från alla andra. Vill de dölja mig undrar jag...? Fast var egentligen perfekt för där kunde kag sitta o öva mig på min presentation jag ska ha imorgon. Sen sätter de på musiken. James Blunt. Man kan bli fasligt trött o irriterad på den musiken. Men just ikväll, med levande ljus, en öl, en oxfilé... så blev jag precis så ensam som han sjunger om. Eller inte ensam... Utan jag saknade Spöket vansinnigt mkt! Maten var kanon dock. Så är glad igen! =)

Hittade en rolig reklamskylt idag också. Tog ett foto. Lägger upp den när jag har mer tid. Nu ska jag memorera ett tal... Eller en föreläsning... eller ett snack till 15-åringar. Puh! Har börjat tycka att det ska bli riktigt roligt dock. Faktiskt. Konstigt. Jag som tyckte det var så läskigt tidigare i veckan. Ja ja. Hjärnan är hur konstig som helst. Kanske det beror på den där tiodagarsgrejen jag är med i. Kolla in på tiodagars. Inte alls dumt.

Inga kommentarer: