måndag, oktober 20, 2008

Tiden är så knapp

Det är helt otroligt vad tiden kan gå fort. Jag har längtat efter den 2 november hur länge som helst. Det har känts oerhört avlägset. Nu är det snart här! Och jag har såååå mycket som ska göras innan jag kan åka! Hur i hela världen ska jag få ihop alltsammans!? Ja ja. Det löser sig ska gumman som sket i vatten. Eller hur den nu är.

I helgen har jag dessutom mest tagit det lugnt eftersom jag haft ont i nacken, halsen och magen. Det betyder att jag har ännu mer att göra nu.

Men stress blir man inte gammal av så det är lika bra att svälja tre gånger och ta det lugnt. Det jag hinner med, det hinner jag med. Fuck it, it'll be alright. Som Luke skulle ha sagt. Bra ordspråk det där.

1 kommentar:

Frida sa...

Och tiden gar inte saktare har nere... Igar raknade vi hur manga matonsdagar som finns kvar innan projektet ska vara klart. Inte sa manga som vi trott blev svaret. Vilket betyder att halva var tid i Perth snart har gatt. Hmm konstigt! Och vi som knappt vart utanfor stan. Nog dags att skarpa till oss :-)
Tror nog du hinner fa ordning pa det viktigaste!