tisdag, april 28, 2009

Möten

Idag på väg till jobbet, såklart gåendes eftersom jag fortfarande genomgår fatcamp, mötte jag en fin vän! Tänk, vad är oddsen, att man ska stöta på varandra i morgonrusningen genom slottskogen. Fint var det. Och gör att man är lite lycklig resten av dagen. Och det är faktiskt inte den enda vännen jag sprungit på de senaste dagarna. Konstigt. Mitt liv försöker säga mig nåt tror jag. Träffa dina vänner. Sluta städa ur Farmors gamla hus.

Min vänlycka har dock förbytts i lite tomhet. Märkte när jag skulle ta min 10-macka att mina knäckebröd har blivit uppätna av någon på jobbet... Skulle kunna vara mig själv och att jag är så disträ att jag inte minns att jag åt upp sista igår. Hur som helst. Tomhet. Åtminstone i magen. Hungrig ju! Så det fick blir digestivekex istället... inte riktigt lika fatcamp. Men å andra sidan göteborgsproducerat. Och kravmärkt.

Inga kommentarer: