onsdag, april 22, 2009

Vägning


Jag hade sett fram emot att efter en veckas fatcamp väga mig o se att jag lyckats förändra. Men närå. Det gick upp i rök... 76.6 istället för 76.7. Suck. Men bara att ta nya tag inför en sund o sportig vecka. Jag mår i alla fall bättre o tycker jag ses snyggare ut så nåt får jag ju ut i alla fall. När vågen visar mindre blir lyckan total! Nu låter det som om jag är oerhört viktfixerad. Så är det egentligen inte. Är dock lite fixerad av att lyckas göra förändring i sitt liv. Även om det bara handlar om godis! Nu ska jag sova. God natt!

2 kommentarer:

Frida sa...

Äsch huvudsaken är att man börjar röra på sig och mår bra. Och sen finns ju faktumet att muskler väger mer än fett :-) Och muskler har jag hört är bra att ha! Det mår man bra av :-)

Flisa sa...

Du har så rätt så rätt... Och jag mår bra. Det gör ju att jag inte riktigt kan gräma mig över vågen på riktigt liksom. :)