tisdag, april 20, 2010

Fint paket

Idag kom det ett så fint paket på posten till mig. Och lite till Luke. Alldeles illgrönt var det, och man kan genast konstatera att det är från Sverige. Varför är de svenska paketen illgröna? det är ju inte så att man lätt tappar bort dem direkt. I så fall vore det väl bättre att ha alla små brev och vykort illgröna. Hur som helst, så vet man direkt när det är från Sverige. Det är ju bra. Och det var så fina saker från så fina vänner. Jag blev alldeles rörd. Tack! Har precis ätit på en av sakerna däri. Bearnaisesåsen. Mums! Nu har jag så jag klarar mig tills jag kommer till Sverige. Förhoppningsvis.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite i min nya bok. Och när jag kör till vingården imorgon bitti ska jag lyssna på fräcka motorljud!

3 kommentarer:

Elisabeth Undén & Jonas Wilson sa...

Tur! Började nästan bli orolig för att det åkt vilse :)

Kram kram

Flisa sa...

Vulkaner och sånt kan väl ställa till det kan man tänka. Men det tar ju normalt en vecka, så det var nog normalt. Jag är låååångt borta... :)

Koldioxidexperiment sa...

Skönt att det kommit fram! Hoppas du får njuta riktigt ordentligt.

Pussochkram.