onsdag, december 19, 2007

Önskelistan

Tänkte att jag skulle skriva ner saker jag önskar mig. Inte för att jag förväntar mig att få dem i julklapp utan för att jag ska veta vad jag ska köpa mig själv. Dessutom tycker jag det är smart om alla skriver ner sina önskelistor. På så vis kan man lättare hitta vad folk vill ha i julklapp... Då börjar jag.

1. Fred på jorden (Bäst att dra till med nåt sånt här så att tomten fattar att jag är snäll...)
2. Hårtork
3. Andra hårprylar som är elektriska...
4. Hårspray
5. Badskum
6. En häst
7. Ett stall att ha hästen i
8. Ny tvättkorg
9. Ett lägenhetskontrakt
10. Sommardäck
11. Vassa fina knivar till köket
12. Ett träningskort på nåt träningsställe nära där jag bor (vilket snart kommer att ändras...)
13. Biobiljetter
14. Galenskaparna på DVD
15. Ny mobil
16. Kameraväska till min nya fina kamera
17. Ett till minneskort till kameran


Det var det jag kom på nu. Kommer utöka listan när jag kommer på mer saker. Eller ta bort saker när jag har kommit mig för att köpa dem. Då är det onödigt att önska sig dem ju. Detta med lista är ju asbra det ju! På så vis vet jag vad jag ska köpa när jag blir lite förvirrad. Bara att titta på listan!

Inga kommentarer: