torsdag, juni 12, 2008

Åh vad roligt det är!

Åh vad roligt det är att prata engelska! Igår hade jag fint Aussie-besök. Det var superskoj! Gött att få prata lite engelska. Får lite abstinens faktiskt när inte Luke inte är här. Inte bara när det gäller att prata engelska, utan även beröring. Klippte mig igår och kunde inte sluta rysa när de schampnerade o masserade mitt hår o skalp. Ett visst uppbyggt behov av beröring kanske?! Kanske ska gå dit o klippa mig oftare?! Kostade ju bara 180 spänn o det är ju bara själva skalpmassagen värd. Nån som har tips på fler ställen där det är billigt att köpa sig lite beröring? Och helst inte på gatan då alltså. Blev snyggt klippt också. Ska lägga upp en bild när jag har nån bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi kanske kan röra lite vid varandra? Kommer ihåg tre killar som satt och killade varandra på armarna i trekant under historielektionerna på högstadiet. jag kan leka frisör på dig vilken dag som helst. utan att klippa då.
behov kan man även ha utan pojkvän på långt håll.
förresten... bloggen går inge bra. Dags för internet hemma kanske...

Flisa sa...

Låter superbra ju! Killa under armarna... usch! Men lite skalpmassage eller annat, ja tack!