tisdag, maj 08, 2007

Anders

Min idol. Anders. Anders i Anders o Måns. Han är nästan för bra. Rolig, finurlig, smart! :) Han skriver skoj krönikor! Den här om att finna varje situation kalasintressant träffar mig perfekt! Jag kan verkligen sitta o tänka på hur det kommer sig att personen jag pratar med hör och kan tolka det till nåt som betyder nåt och kan reagera och svara mig något. För att bara nämna ett exempel. Läs Krönikan!

En annan dag skrev han om att passa in i storstaden. Klockrent. Här!

Nu ska jag hålla utkik efter flera.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Anders och Måns har alltid varit storslagna. Jag minns en sommar när Måns var radiopratare på morgonen, det var nästan så jag inte ville gå upp (inte för att jag någonsinn vill det) bara till förmånen att lyssna vidare. För att komma tillbaka till ämnet, Anders är helgalen och rolig. Tack för du återigen upplyst mig om hur genialisk han faktiskt är!

Flisa sa...

Kan inte dom morronprata varje morgon? Hade gjort dagen ännu ljusare och man hade kunnat skutta på väg till jobbet! :)