fredag, maj 11, 2007

Tjuvlyssnat

Idag har mina vänner gjort mig uppmärksam på en annan kul sida.
Tjuvlyssnat.se
Fantastiskt roligt! Man hör ju faktiskt kul konversationer på spårvagnen ibland. Man kanske borde ta sig tid att teckna ner dem! Någon annan kan ju får sig ett gott skratt då!

En riktigt bra:
Och så föddes Bonds nästa ärkefiende
Avlyssnat på Sikvägen, Tyresö
Flicka ~3 och hennes pappa ~30 är ute och går. Den lilla tjejen sträcker plötsligt upp handen mot månen, med handflatan uppåt.
Flickan: Jag vill ha MIN måne!
Pappan (skrattar): Men lilla gumman, jag kan inte ge dig månen.
Dottern (lite lägre): Imorgon kanske…

Ha! Så ska man tänka. Ingenting är omöjligt. Det gäller bara att övertala andra att göra det åt en! :)

En till rolig här. Hoppas att jag aldrig blir så stressad.

Inga kommentarer: