tisdag, mars 23, 2010

Intervju

Dagen till ära har jag varit på intervju. Ett jobb på motsvarande typ naturvårdsverket. Om jag fattat det hela rätt vill säga. Eller man kan nog kanske säga naturvårdsverket och energimyndigheten ihop. Och så har de lokalkontor överallt. Allt ligger inte i Stockholm här. Och det är väl tur för det hade varit onödigt långt bort.

Nu är det väl inte så troligt att jag får jobbet. Jag är ju ganska bra, men kan kanske inte så mycket om systemet här. Idag försökte jag dock övertyga dom om att det har de igen genom att de får lite nya synsätt eftersom jag är från en annan kontinent. Vi får väl se hur det går. Fyra är vi till intervju i alla fall. Och det är ju smickrande bara det.

4 kommentarer:

EmmaHedin sa...

Så himla dö-spännande.

Koldioxidexperiment sa...

Håller tummarna! Hade jag varit dom hade jag valt dig!

Lycka till.

Kram

Elisabeth Undén & Jonas Wilson sa...

Wow! Dödsspännande! Men var skulle du i så fall jobba? Gissar att de inte har kontor i Bealiba...

Kram

Frida sa...

Vad spännande! håller tummarna för dig