onsdag, oktober 20, 2010

Nytt

Min chef har fått sparken idag. Intressant. Lite upprörande på nåt sätt. Jag gillar honom på många sätt. Hade det inte varit för honom så hade jag aldrig haft jobb förra säsongen tex. Men samtidigt så är det väldigt bra. Det ska bli roligt med lite nya vindar. Lite mer organiserade människor. Men det finns ju såklart en risk att den som fyller hans position är en riktig rövhålsmänniska. Fast jag tror faktiskt inte det kan bli värre. Fast det säger jag inte högt till de andra omkring mig eftersom de tror att jag inte är en av dem då. Jag måste spela mina kort rätt. Hålla mig väl med alla. Så kan det nog bli en riktigt rolig skörd detta.

Imorgon ska jag ultraljuda min tumme. Det är också spännande.

1 kommentar:

EmmaHedin sa...

Forandringens vindar, harligt!