tisdag, september 22, 2009

Bredband, el, hyra, försäkring, tidning

Hej och hå vad mycket det är man ska fixa alltså. Jag och min syster tänker oss att hon står på alla autogiron nu. Nu när jag snart inte är här men hon är det. Och jösses så mycket det är som ska ändras. Har ändrat det mesta nu faktiskt. Men det har inte varit det lättaste. Familjebostäder blev typ förbannade för att de tyckte att det var så krångligt att skicka ut en blankett som vi kunde fylla i. De (eller i alla fall just den här subban) tyckte att det var bättre om vi tog VÅR arbetstid istället och gick till en bank och fick det fixat där. Skumma människor det finns! Mitt i samtalet sa jag: "nä, nu får du sluta, var lite trevlig." I slutet sa jag: "vad hette du nu igen?" "Jaha" "hur stavar du det?" Som om jag tänkte prata med nån chef. Det tänker jag inte. För jag är för feg. Men hoppas hon blev lite rädd. Subban.

1 kommentar:

Koldioxidexperiment sa...

Bitch! Hoppas du gav henne en ordentlig tankeställare.