torsdag, oktober 08, 2009

Aj aj aj

Mycket riktigt. Magen gillade inte kikärtsbiffarna som låg gömda i min matlåda igår. Det är tufft det här med vegetarisk kost med bönor och andra baljväxter i. Blodpudding däremot, är som smör för magen. Why why why?? Nu har jag börjat äta plastbitar för att se om det kan hjälpa magen med baljväxterna. Alltså nåt slags gummigranulat. Undrar om det liksom totalt tar ut effekten av att äta vegetariskt ur miljöskäl? Risken finns. Så då kanske jag ska fortsätta äta blodpudding? Så många frågor, men så få svar!

2 kommentarer:

Koldioxidexperiment sa...

Äta plastbitar???

Flisa sa...

Ja, alltså nåt slags gummigranulat. Bra för tarmarna. Har doktorn sagt. Men frågan är på nåt sätt om detta kanske inte talar om för mig att jag istället bör föröska sluta mumsa i mig baljväxter. Osäker.