torsdag, oktober 15, 2009

Pip

Man känner sig så sjukt liten när man skickar iväg något på tryck. Då är det liksom ur händerna. Inget att göra. Skön känsla på sätt och vis. Jag behöver inte jobba till 12 inatt och gå upp kl 6. Det är skönt. Men samtidigt så läskigt! Att få tillbaka det färdigtryckt, öppna det och upptäcka ett fel vore mardröm. Jag tänker inte öppna filen på en vecka nu. Alldeles för läskigt om jag skulle upptäcka ett fel när jag vet att jag inte kan göra nåt. Väntar med den läsken till jag får tillbaka det tryckt om en vecka. Svälj. Går inte. Torr i munnen.

2 kommentarer:

EmmaHedin sa...

Aha, det var därför du var uppe så tidigt. Hörde knappt när du gick. Snacka om "gjort är gjort", ifall man hittar ett fel sen menar jag. Hehe.

Flisa sa...

Absolut. Man måste också har lite "nu-hände-det" tankar i huvet redan innan så att man inte blir allt förgrymmad när man hittar fel.